Plague Inc: Evolved
Plague Inc: Evolved is a unique mix of high strategy and terrifyingly realistic simulation. Your pathogen has just infected 'Patient Zero' - now you must bring about the end of human history by evolving a deadly, global Plague whilst adapting against everything humanity can do to defend itself. Key Features - 9 Different Disease Types: Master every pathogen; from bacteria to bio-weapons and mind control to zombies, end humanity by any means possible – different diseases will need radically different approaches. - 20 Unique Scenarios: Adapt your strategy - how will you handle a new strain of Swine Flu, or infect a world in Ice Age? - Hyper-Realistic World: Strategize in the real world - advanced AI and use of real-world data and events make Plague Inc: Evolved a highly authentic simulation of a world-ending pathogen. Even the CDC likes it! - And much more... including speed runs, Mega-Brutal difficulty and genetic modification... Plague Inc: Evolved supports English, French, Italian, German, Spanish, Portuguese, and Russian languages.