Pistol Charm and Martin Tweed Bobblehead
Pre-order Journey to the Savage Planet and receive a corporate gift - the Martin Tweed Bobblehead! This Martin Tweed bobblehead is the perfect complement to your Javelin habitat. Home is where the heart is, and throughout your time on Planet AR-Y 26 who better to make you feel at home than the CEO of Kindred Aerospace himself?! The Martin Tweed bobble is programmed with a variety of motivational quotes and phrases to turn that frown upside down.