Mega Man Zero/ZX Legacy Collection
PRE-ORDER BONUS: pre-order this game to receive the Mega Man Zero/ZX Reploid Remixes pack. In addition to six alternative in-game music tracks, this pack adds four special arranged tracks by series veteran composers to the Music Player. Note: this content may be made generally available at a later date. Mega Man Zero/ZX Legacy Collection brings together six classic titles in one game: Mega Man Zero, 2, 3 and 4, and Mega Man ZX and ZX Advent. This bumper package includes not only the original games, but an artwork gallery and music player, filters and more, including the new leaderboard-based Z Chaser mode, as well as Casual Scenario Mode and a Save-Assist feature for players who wish to enjoy the story at their own pace.