Outbreak: Detective Collection
Eight brutal and traumatic survival horror adventures await as you face off against zombies, dinosaurs, ghouls and more. Experience retro '90s fixed camera survival horror, over the shoulder intense shooter combat, an outrageous on-rails shooter and a deep investigative visual novel... oh and did we mention a JRPG!? This collection includes Outbreak The Fedora Files What Lydia Knows, Railbreak, Dinobreak, Outbreak: Contagious Memories, Outbreak: Endless Nightmares, Outbreak: Epidemic, Outbreak: Lost Hope, and Outbreak: The Nightmare Chronicles. Outbreak RPG is accessible inside What Lydia Knows. Good luck. You're going to need it!