Outbreak: Blood & Teeth Collection
Sinister danger lurks in Cypress Ridge. Experience three unique adventures spanning classic '90s fixed camera survival horror, an insane on-rails shooter, and a deep investigative visual novel as zombies and dinosaurs tear a sleepy midwestern city apart. Oh, and did we mention the visual novel also has a JRPG built in!? This collection includes three full games - Outbreak: The Fedora Files What Lydia Knows, Railbreak and Dinobreak. Outbreak RPG is accessible inside What Lydia Knows.