NASCAR Heat 4 - Martinsville Night Track
For the first time in its 70-year history, Martinsville Speedway will host a NASCAR Cup Series race under the lights. This event won’t hit the schedule until 2020, but you don’t have to wait until next year. In NASCAR Heat 4 you can race this historic event now!