Purchase the VIP Multiplier Pack and accelerate your climb to success with this multiplier which doubles reputation and development points earned in Career. By increasing your reputation, you will be more likely to receive offers from better teams. By increasing the development points you obtain during Career, you can improve your bike's technical performance, really taking it to the limit!