Pre-order to receive the following bonus content -Origin Set -Fair Wind Charm The digital deluxe edition includes the following content: -Samurai Set -Gesture: Zen -Gesture: Ninja Star -Gesture: Sumo Slap -Sticker Set: MH All-Stars Set -Sticker Set: Sir Loin Set -Face Paint: Wyvern -Hairstyle: Topknot Welcome to a new world! Take on the role of a hunter and slay ferocious monsters in a living, breathing ecosystem where you can use the landscape and its diverse inhabitants to get the upper hand. Hunt alone or in co-op with up to three other players, and use materials collected from fallen foes to craft new gear and take on even bigger, badder beasts! Note: The downloadable content included in the Digital Deluxe Edition will be available as a separate paid content called the Deluxe Kit, on January 26, 2018. The Origins set armor and Fair Wind Charm may be offered separately at a later date.