Maximum Entertainment RPG Bundle
Embark on epic adventures and explore vast worlds with the RPG Bundle. Dive into captivating stories, master strategic combat, and shape the destinies of your characters. This bundle includes: Cris Tales A stunning indie homage to classic JRPGs with a unique twist. Peer into the past, act in the present, and watch your choices dynamically change the future—all on one screen. Join Time Mage Crisbell and her companions to stop the powerful Time Empress from bringing about a cataclysm. Experience a beautifully hand-drawn world, master Crisbell’s Time Magic, and make choices with far-reaching consequences across 20+ hours of gameplay. Hammerwatch Anniversary Edition Return to the dungeons of Castle Hammerwatch in this beautifully remastered edition celebrating its 10th anniversary. Choose between seven hero classes, brave perilous labyrinths, and defeat malicious beasts in solo or co-op mode. Experience new campaigns, updated graphics, and an enhanced item system in this epic dungeon crawler. Hammerwatch II Continue the adventure beyond the dungeons of Castle Hammerwatch in a vast, dynamic open world. Aid King Roland’s resistance, explore diverse regions, and battle Blight the Horrible’s forces. Choose from five character classes, customize your hero, and embark on quests in solo or online co-op mode. Collect and craft items to aid in your epic journey to restore the Kingdom of Herian.