March Forza Motorsport 7 Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to customize and race, including the 1977 Brabham #8 Motor Racing Developments BT45B, 1983 Jaguar #44 Group 44 XJR-5, and the 1988 #33 Bob Sharp Racing 300ZX. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired separately, or as one of the six monthly car packs included with the Forza Motorsport 7 Car Pass.