Lords of the Fallen
Pre-order Lords of the Fallen now to receive the following bonus content: - Exclusive Bronze, Silver and Gold Armour Tincts, used to re-colour any in-game wearable armour item - 3 x XP items - used for boosting XP - 5 x MP items - used for replenishing mana - 5 x HP items - used for replenishing health Lords of the Fallen introduces an all-new, epic RPG adventure in a vast, interconnected world more than five times larger than the original game. After an age of the cruellest tyranny, the demon God, Adyr, was finally defeated. But Gods… do not fall forever. Now, aeons later, Adyr’s resurrection draws nigh. As one of the fabled Dark Crusaders, journey through both the realms of the living and the dead in this expansive RPG experience, featuring colossal boss battles, fast challenging combat, thrilling character encounters, and deep, immersive storytelling. Will your legend be one of light… or one of darkness? Dare to Hope. Explore A Vast, Interconnected World Journey across two expansive, parallel worlds in your epic quest to overthrow Adyr. While the living realm presents its own brutal challenges, untold terrors lurk in the nightmarish realm of the dead. Define Your Own Legend Fully customise your character’s appearance from a wide array of visual options, before selecting one of nine character classes. Whichever starting path you take, develop your character to your own playstyle by upgrading stats, weapons, armour and spells. Master Fast, Challenging Fluid Tactical Combat Only those that master the deep, tactical combat can hope to survive. Choose from 100s of uniquely brutal weapons, or forgo metal for magic with devastating attacks of the arcane. Unite or Fight in Online Multiplayer Experience the expansive, single player campaign alone, or invite a second player to join your adventure in uninterrupted, online co-op. But be warned - heroes from other realms can, and will invade. Wield a Device of Ungodly Power Your lantern possesses the ungodly power to cross between worlds. Use this dark art to reach forgotten places, unearth fabled treasures, and even manipulate the very soul of your foe. Rise from Death Fall in the world of the living, and rise again… in the world of the dead. You now have one final chance to return to your living state, as all manner of hellish creature descends upon you.