Just Cause 4 - Gold Edition
Just Cause 4 is a huge open world game full of stunts, destruction, and conflict – buy now and for a limited time only receive bonus content – the Deathstalker Scorpion Pack containing customized gear crafted by Rico Rodriguez himself. Welcome to Solís, a huge South American world home of conflict, oppression and extreme weather conditions. Just Cause 4 sees rogue agent Rico Rodriguez land in Solís to hunt down the truth about his past, at any cost. Strap into your wingsuit, equip your fully customizable grappling hook, and get ready to bring the thunder! The Gold Edition includes the base game, Digital Deluxe Content, Expansion Pass, and the premium Golden Gear Pack, including the coveted Golden Gear Shotgun featuring ricochet tracer secondary fire. Plus bonus Deathstalker Scorpion Pack.