Journey to the Savage Planet Pre-Order Edition
Pre-order Journey to the Savage Planet now to receive: - Martin Tweed Bobblehead (Corporate Gift) – the perfect complement to your Javelin habitat, programmed with a variety of motivational quotes and phrases to turn that frown upside down. - Kindred Aerospace Pistol Charm (Corporate Gift) – gives players an increased chance of better loot drops while equipped. Not to mention, a celebration of its prestigious designation as the 4th Best Interstellar Exploration company! Welcome to the Pioneer Program! In this upbeat & colorful, co-op adventure game you play as the newest recruit to Kindred Aerospace. Dropped onto an uncharted planet with little equipment and no real plan, you must explore, catalog alien flora and fauna and determine if this planet is fit for human habitation. But perhaps you are not the first to set foot here… Onward to adventure! Good luck – and mind the goo!