In Trusted Hands
In Trusted Hands is a narrative-driven repair shop simulator where fixing phones turns dealing with people’s private lives. Messages, photos, and hidden files can surface during repairs, placing you in the middle of secrets you were never meant to see. WORKSHOP WORK: As the story unfolds, customers with complicated pasts cross your path, and strangers with unclear motives begin asking for information in exchange for money. Every decision matters — what you share, what you hide, and who you choose to help can change lives, shape the city, and affect your own future. ACCESS TO MESSAGES: You run a small phone repair shop under constant pressure: exhaustion, stress, rent, and inspections are part of daily life. The repair process is intentionally simple, keeping the focus on moral choices, relationships, and long-term consequences rather than technical complexity.