Mister Red, enforcer for the Red Tiger Yakuza, may dress sharp, but he's happy to commit a bit of the old ultraviolence when needed. Choose to be bad during Season 3. This Season 3 Starter Pack includes: - Mister Red Clockwork Champion - Clockwork Salvo EPL Weapon Design - Shlaga Weapon Design - Clockpod Deployment Pod - 2875 Bitcrowns *This pack will only be available during Season 3. Bitcrowns purchased on one platform are not redeemable on other platforms. This purchase is not eligible for refund. Hyper Scape is the one and only urban futuristic free-to-play battle royale where 100 contenders engage in first person close-quarters combat and fast-paced matches to become the next global superstar.