Hoonigan Forza Motorsport 7 Car Pack
This add-on features 7 amazing cars for you to customize and race, including the 1965 Hoonigan Ford Hoonicorn Mustang, 1992 Hoonigan Mazda RX-7 Twerkstallion, and 1991 Hoonigan Rauh-Welt Begriff Porsche 911 Turbo. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired separately and is included with the Forza Motorsport 7 Car Pass.