Hannah
3D cinematic platformer → The game takes elements from a genre associated with navigating levels full of obstacles with emphasis on puzzle-solving as well as storytelling. However, this gets adapted to a full 3D perspective, making a heavy use of camera movements. After Hannah’s doll gets stolen by a mysterious force, you must help her face multiple challenges that have taken shape by her childhood memories and wounds. Set in a retro surrealist world inspired by the 80’s, the player can choose between different paths that will take them down multiple endings.