Gori: Cuddly Carnage - Day One Skin Pack
Thank you for supporting Gori! Please enjoy this free Skin Pack for Gori: Cuddly Carnage that adds : - A new paint job for F.R.A.N.K - A new fur type for Gori - A slick new outfit For Gori - New effects for Gori’s shield. Download today and slay the Adorable Army in style!