Forza Motorsport 7 Mustang RTR Spotlight Car Pack
The Forza Motorsport 7 Spotlight cars for March are the 2018 Ford #25 Mustang RTR, 2018 Ford #88 Mustang RTR and 2018 Ford Mustang RTR Spec 5. Experience two powerful race cars from the Formula Drift series, and the performance of RTR’s unique Spec 5 Mustang as a FREE download for our players! Once this add-on is acquired, you are granted a one-time only, free addition of the cars to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired at no charge. Requires Forza Motorsport 7 to play.