Forza Horizon 4 Japanese Heroes Car Pack
Experience the thrill of driving some of Japan’s rarest and most iconic cars! This pack adds 5 Japanese legends to your garage, including the awesome 2005 Honda NSX-R GT. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 4 garage, with no additional in-game credit cost. These cars are also included in the Forza Horizon 4 Car Pass.