Forza Horizon 4 Car Pass
Get 49 extra cars at one low price! All cars included in the Car Pass grant you a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 4 garage, with no additional in-game credit cost. The Forza Horizon 4 Car Pass is included with Forza Horizon 4 Deluxe and Ultimate Editions and the Ultimate Add-Ons Bundle. Get the Forza Horizon 4 Car Pass today!