Forza Horizon 3 Logitech G Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to collect, race, and customize including the 2015 Bentley EXP 10 Speed 6 Concept, 2017 Mercedes-AMG GT R, 2017 Jaguar F-PACE S, 1965 Pontiac GTO, 2014 Morgan 3 Wheeler, 1996 HSV GTSR, and 1992 Toyota Supra 2.0 GT Twin Turbo. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Horizon 3 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on is one of the six monthly car packs included with the Forza Horizon 3 Car Pass.