FOCUS INDIES BUNDLE - Curse of the Dead Gods + Shady Part of Me + Aeon Must Die!
The Focus Indies Bundle: Curse of the Dead Gods + Shady Part of Me + Aeon Must Die! includes three indie gems from Focus Entertainment at a reduced price: Curse of the Dead Gods You seek untold riches, eternal life, divine powers - it leads to this accursed temple, a seemingly-infinite labyrinth of bottomless pits, deadly traps, and monsters. Shady Part of Me Overcome emotional struggles across a touching narrative filled with twists and surprises. Embark on a dream-like journey, with breathtaking artistic direction and the enthralling voice of Hannah Murray (Game of Thrones, Skins). Aeon Must Die! Experience a unique beat ‘em-up introducing breakneck risk-reward gameplay, innovative AI and tactical fighting, all packaged in an incredible art style. Dive into this bundle to risk your soul stealing from vengeful gods, ignite the galaxy with fists of rage, and submerge yourself into surreal dreamscapes on an emotional journey!