Fade to Silence
FADE TO SILENCE takes players into a frozen, post-apocalyptic world where defying nature’s threats and enemies is key. A compelling mix of a puzzling story, a constant strife for resources, balancing short term needs versus your long term goals, and a tense, atmospheric mood makes this game a unique survival adventure. #Explore a vast winter landscape: From a frozen river delta to once-lush farmlands and dense forests, each area features a myriad of locations to explore. #Tense atmosphere and unforgiving gameplay. This is a strategist’s game. #Wolf Sled Expeditions: Pack your sled, take a follower with you, and go on long-term expeditions into the farthest regions. #Recruit followers to get access to better gear, enabling you to survive the cold environment and increasingly dangerous creatures. #An exploration mode lets you roam the world and experience the story at your own pace. #Lead your followers and keep them alive. You will face harsh choices.