F1 2019 - Holiday Special Pack
"This value bundle includes the following premium items with which you can customise your in-game appearance: Holiday Special (Car livery) Holiday Special (Helmet) Holiday Special (Suit) Holiday Special (Gloves) Holiday Special (Badge)"