DRAGON BALL FighterZ - FighterZ Pass 2
The FighterZ Pass 2 will grant you access to no less than 6 additional mighty characters who will surely enhance your FighterZ experience! All fighters come with their respective Z Stamp, Lobby Avatar, and set of Alternative Colors. By purchasing the FighterZ Pass 2, you will also be receiving exclusive Commentator Voice Packs to bring further excitement to your fights! DRAGON BALL FighterZ is born from what makes the DRAGON BALL series so loved and famous: endless spectacular fights with its all-powerful fighters.