Doritos Forza Motorsport 7 Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to collect, race, and customize including the 2018 Jeep Grand Cherokee SRT Trackhawk, 1926 Bugatti Type 35 C, 2018 Porsche Cayenne Turbo, 1955 Chevrolet 150 Utility Sedan, 1962 Porsche 804, 1939 BMW 328 and 1985 Nissan Safari. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired separately, or as one of the six monthly car packs included with the Forza Motorsport 7 Car Pass.