Destiny 2: Season of the Lost Silver Bundle
Purchase the Season of the Lost Silver Bundle and receive the 'Flick Dance' Legendary Emote along with 1700 Silver (1,000 + 700 bonus Silver) which you can use to purchase Season of the Lost, cosmetics, and more! Visit the Seasons tab in-game to use your Silver and buy Season of the Lost. To unlock your new Emote, speak with Master Rahool in the Tower. Season of the Lost not included with purchase.