Deceit 2: Cowboy Pack
Don the badge as the Sheriff, the one who relentlessly pursues justice! Using your trusty revolver, snipe your targets from range and stalk them in the shadows. This pack brings you our latest Cursed role; the Shroud and a tricky new Item; the Bear Trap. Terror: Sheriff Once the lone protector of a quaint settlement in the desert south west, the Sheriff was methodical and ruthless in his enforcement of justice. However, one day the gates of the town were mysteriously left open, allowing bandits to raid the settlement and terrorise all that lived there, leaving none but the Sheriff alive. Haunted by his failures, the Sheriff wanders from ritual site to ritual site, trying to avenge his former home, looking for any form of redemption or peace. Deadeye The Sheriff fires his pistol from range, draining Sanity and slowing victims hit. Once a victim’s Sanity is reduced to zero, the Sheriff can shoot them between the eyes at close range. Bad Habit The Sheriff takes a long draw of his cigar, puffing out a ring of smoke around him that slows and drains victim's Sanity for those caught in the cloud. Shadow Run The Sheriff covers himself in smoke and vanishes, gaining significant movement speed for a short time. Curse: Shroud A proud duellist of the past, the Shroud seeks only one thing: an honourable duel to the death! Challenge your opponents one by one, eliminating each and leaving yourself the last and only survivor. Item: Bear Trap A vicious trap built to punish careless steps. Once placed, it lies in wait until a victim triggers it, snapping shut with brutal force. Anyone caught is briefly immobilised, damaged, and left vulnerable, giving the Terror the perfect chance to close in.