Death Squared
Death Squared is a cooperative puzzle game for 1, 2 or 4 players, best enjoyed with friends and family. Prove your teamwork skills in Death Squared as you solve puzzles together or die trying! Each player needs to guide a robot to a colour-coded goal, but the path is beset with deadly traps and hazards. Teams of players will need close observation and communication to keep each other alive and discover a solution together. Complete the main campaign in single player or with two players, then take a group into four-player Party Mode for the ultimate teamwork trial! For those that can't get enough, head to the 'Vault' to find extra experiments recommended only for the brave.