Construction Simulator - Year 2 Season Pass Pickup Truck
A useful goodie is exactly what you need? Then get the Year 2 Season Pass, as it automatically adds the exclusive Year 2 Season Pass Pickup Truck to your Construction Simulator game! This sturdy vehicle seats up to four people, so you and your friends can simply carpool while tackling contracts all over the map.