Coffee Talk Tokyo Demo
Coffee Talk Tokyo is the newest instalment of the beloved coffee brewing and heart-to-heart talking simulator. It brings the warmth, heart, and delicious drinks from the previous games to an all-new café in Tokyo where humans and yokai alike share their stories. This is the demo for Coffee Talk Tokyo. Play the first Day to meet the customers, brew delicious drinks and listen to new lo-fi beats. In a city of paper and steel, as large as a country, a small café gives humans and fantasy people a cosy place to be. Brew the right order for your customers as they seek refuge from the sweltering Tokyo summer heat and share heartfelt stories to chill lo-fi beats.