Captain Puff MacFly
The epic farewell to the shmup genre that brought so much joy to gamers in the 80s. The universe is in ruins. A pirate empire from another dimension has decimated every planet in the constellation, leaving only Netunia X12. Under attack, General Fluffy sees his defenses annihilated, and the last hope rests with the legendary Captain Puff MacFly, leader of the stellar fleet. With his ship and combat skills, he must face enemy hordes and save what remains of the galaxy before it’s too late.