Brawlhalla Battle Pass Season 7
Brawlhalla Battle Pass is here! Unlock rewards and items unique to Battle Pass including Colors, Skins, KO effects, Podiums, Emotes, and more. Please note: This event ends on Wednesday April 19 09:00 (UTC). No further progress can be made after this time, only unlocks earned up to that time will be granted.