Battle for Brooklyn Deluxe DLC - Tom Clancy’s The Division 2
Experience a story-driven adventure in iconic Brooklyn. With the Deluxe DLC Edition, get access to the Battle for Brooklyn DLC, Canvas Outfit, and Canvas Weapon Skin. Brooklyn has been relatively peaceful as civilians were able to work together and thrive, while the Dark Zone and hostile factions ravaged Manhattan. However, the fate of Brooklyn is now at risk as the Cleaners have moved across the river. Play single-player or in online co-op: - A mini-campaign about the Battle for Brooklyn. - The level 40 boost allows you to jump right into the Battle for Brooklyn campaign. - Two new open world named zones. - New and refreshed skills, gear, and exotics. - Stash space increase. - Canvas Outfit. - Canvas Weapon Skin. Tom Clancy’s The Division 2 Battle for Brooklyn is a DLC for Tom Clancy’s The Division 2 and requires the base game to play.