Batman - The Telltale Series - Episode 3: New World Order
Penguin's brutal attack broadcast on live TV has left Gotham City reeling. As Bruce and Batman, you'll dig deeper into the web of intrigue surrounding the newly revealed Children of Arkham. Meanwhile, behind closed doors, the mysterious Selina Kyle reveals more of herself to Bruce. And in the aftermath of the attack, Bruce’s friend and Gotham’s new mayor, Harvey Dent, is a deeply changed man. Who can be trusted when the future of Bruce Wayne - and the Batman - could be determined by the flip of a coin? Episode three of a five part episodic game series. Purchase of this additional content requires Batman: The Telltale Series - Episode 1.