Barrett-Jackson Forza Motorsport 7 Car Pack
The Barrett-Jackson pack for Forza Motorsport 7 features seven prized cars for you to customize, race, and add to your collection. This pack includes the 1970 BJ Chevrolet Chevelle, 1975 BJ Ford Bronco, 1932 Ford Double Down, 1932 Ford Roadster Hula Girl, 1959 Plymouth Atomic Punk Bubbletop, 1970 BJ Plymouth Hemi Cuda, and 1963 Shelby Monaco King Cobra. This add-on can be acquired separately, or as one of the car packs included with the Forza Motorsport 7 Car Pass. Once it is unlocked, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. Requires Forza Motorsport 7 to play.