Assault Rifle RPT
The MA5D ICWS is an exceptionally resilient gas-operated, magazine-fed, automatic rifle designed to execute close-quarters combat with lethal efficiency, regardless of hostile counter-op environmental conditions or duration of use in the field.Customized with the RIPTIDE skin.