Ape Out
Ape Out is a wildly intense and colorfully stylized smash ‘em up about primal escape, rhythmic violence, and frenetic jazz. Build up nearly unstoppable momentum and use your captors as both weapons and shields to crush everyone on your procedurally generated path to freedom.