3on3 FreeStyle - Jimmy Character Package
The biggest and strongest Center has arrived! Check out the one and only rock star, Jimmy! ==Jimmy Character Pack== This package contains items that can be used in the game. Upon purchase, all the items will be sent to your Message box. *New Character – Jimmy - Gold Pack Ticket * 5 *If purchased, you will not be able to purchase Jimmy Legendary Pack or Jimmy Efficient Pack.