3on3 FreeStyle - Jason Night Out Pack
Special Night out for one and only Skywalker, Jason! Check out special hair and matching suit along with Level 3 Jason that gives you a head start in 3on3 FreeStyle! This package contains items that can be used in the game. Upon purchase, all the items will be sent to your Message box. this package contains - Prestige 3 Jason Character - Jason Night out Hair - Jason Dress-up *If you have Jason with higher Prestige Level, you will be getting 150 Points as a refund. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains exposable in-game item.