3on3 FreeStyle - Carter Undercover Pack
Carter's secret pleasure is to attack Basketball courts and surprise kids with his moves. Check out his undercover Glasses and matching outfit This package contains items that can be used in the game. Upon purchase, all the items will be sent to your Message box. this package contains - Prestige 3 Carter Character - Carter Undercover Glasses - Carter Undercover suit *If you have Carter with higher Prestige Level, you will be getting 150 Points as a refund. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains exposable in-game item.