3on3 FreeStyle - Big Joe Character Pack
Basketball is like a Music! Feel the rhythm and make the court as your stage! His rhythmical movement can conquer the ground and air! *New Character – Big Joe - Gold Card Ticket x5 *If purchased, you will not be able to purchase Big Flow Team Bundle or Big Joe Efficient Pack. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains exposable in-game item.