Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge - Dimension Shellshock
Get TMNT: Shredder’s Revenge and its Dimension Shellshock DLC in this bundle! Enjoy stunning full-color pixel art graphics and a vintage TMNT vibe that will rock you straight back to the awesome 80s. Every character, vehicle, weapon, item, and background is directly inspired by the 1987 TV show, making you feel like you hopped into the television -- with a dope mix of killer humor and action-packed adventures! TMNT: SHREDDER’S REVENGE With Bebop and Rocksteady assaulting Channel 6 and stealing super gnarly devices to support Krang and Shredder’s latest twisted plan, Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge sees the Turtles battling across a righteous range of timeless TMNT locations. From Manhattan and Coney Island, to city rooftops and dank sewers, help the fearsome foursome trounce Foot Soldiers, Triceraton Warriors, and Rock Troops all the way to Dimension X! BUNDLE ALSO INCLUDES DIMENSION SHELLSHOCK DLC Chaos! The Neutrinos crash the Turtles’ latest pizza party! The teenagers from Dimension X are in dire need of help: Shredder is seeking to conquer the multiverse itself! Dimension Shellshock introduces Usagi and Karai as new playable characters as well as the brand new Survival mode: collect crystals and travel across dimensions that pay tribute to multiple TMNT eras. Our heroes need to jump between dimensions and put a stop to Shredder's evil plans! Play as your favorite heroes and stop Shredder once and for all! COWABUNGA!