Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge - Radical Reptiles
TIME TO ROCK! A powerhouse duo teams up with the Turtles for another bodacious ride! In this final content update for Shredder’s Revenge, your favorite ninja squad are joined by two fan-favorite characters from the classic 1987 TV show, Mondo Gecko and Mona Lisa! The radical reptiles are finally ready for their playable debut in a beat-em-up video game and a long-awaited reunion with the gang. GONNA KICKFLIP SOME BADDIES! The coolest reptile on wheels, Mondo Gecko, joins the fight: use his skateboard tricks to shred through Foot soldiers and rack up extreme scores! Mondo can perform mid-air dodges with his board, making him the only character with this unique skill. Easy Steezy! Get ready for the Gecko Grind, Shred-head! READY FOR A SCIENCE LESSON? The fearless lizard lady Mona Lisa also leaps into action! Whether it’s ballet, or beakers, she’s using it all to support the Turtles in their quest! Perform her backflip moves in close combat or throw chemical solutions to keep enemies at bay. Her special dodge unleashes a massive blowfish mace, adding a smashing twist to the battlefield. Prepare to smash through obstacles with these brilliant and bold maneuvers! Let's catch these flying legs! Together, these fan-favorite characters bring fresh, exciting abilities to the roster for a great new level of fun and action. Time to rock!