Be the first out of the gate! Pre-order the Monster Energy Supercross 25 - Special Edition and get: - Full Game - Season Pass to make your Supercross experience jump higher and higher, as soon as its content becomes available - 2 Customisation DLCs: Stars & Stripes Pack and Touchdown Pack - 3-day early access Get ready for the official 2025 Supercross season with Monster Energy Supercross 25! Experience the thrill of racing on newly designed tracks that replicate real-world events, and compete against the latest roster of professional riders. Forge your path in a revamped career featuring intense competitions, rivalries, and strategic choices. Thanks to Unreal Engine 5, enjoy a redesigned gameplay experience with realistic physics and dynamic track evolution, making every lap challenging and unique. Master the flow with open tutorials, a comprehensive wiki, and Neural Technology riding aids. Customise your experience with advanced editors and share your creations across platforms. Plus, enjoy full crossplay support for global competition in immersive online multiplayer modes regardless of the platform, whether you're competing in casual races or battling for the top spot in ranked leaderboards. All contents included in the Season Pass will be released by September 2025.