Monster Energy Supercross 25 - Stars & Stripes Pack
Embrace the spirit of freedom and courage with the Stars & Stripes Pack and get ready to style your gear and your bike with American flag-inspired designs! This pack includes: - 1 Helmet - 1 Pair of boots - 1 Pair of goggles - 1 Suit - 1 Livery applicable to all 4-stroke bikes This DLC is not included in the Season Pass.