[League of Enthusiastic Losers] Vitya and Volodya - two best friends and heroes of our story - swim with a struggle in everyday life and try to stay afloat. Facing an eviction, they decide to find a treasure that will help with debt repayment. In the course of the adventure, they will meet many new friends, witnessing unaverage (or in the eyes of some very average) events for a typical housing complex. Decide the fate of your heroes and guide them towards happily ever after. Thanks to the charming graphics you will be transported straight back to the time when the internet was a western invention. A warm and enveloping soundtrack will put you in the mood for an emotional voyage. [Clumsy Rush] Race through randomly generated tracks, take the crown from your friends and watch how everybody learns the secret art of walking in this sweet party game. The title includes a local mode from 2 to 4 players, two control systems, 23 gameplay modification cards, 27 hero skins and 47 unique track segments. Friendly graphics and simple rules make Clumsy Rush a title that everyone can have fun with. Do you want to chase with your friends who are not players? Play with children? Or maybe just relax? Do not wait—catch a gamepad and run!