Zombie Army 4: Mission 3 - Deeper Than Hell
Trapped miles beneath the Earth’s surface, fight your way through a ghastly dig site and battle ancient horrors in this brand-new campaign mission for Zombie Army 4. When the deadhunters discover an abandoned underground city, old allies become a force to be reckoned with as they uncover a source of horrifying occult power. Deeper Than Hell is the third and final mission in Hell Cult, a new hair-raising three-part Zombie Army 4: Dead War campaign! Unearth the horror of a brand-new location in this terrifying mission for 1-4 players, complete with new enemies, collectibles, achievements and more! The Führer may be gone, but the Dead War rages on!