Zen Wash (Windows)
Zen Wash is a relaxing pressure-washing simulator. No timers, no fail states, no stress — just the satisfying feeling of making dirty things clean again. Pick a house, grab your pressure washer, and get to work. Every room is full of grimy furniture waiting to be blasted back to life. Watch the dirt disappear in real time, upgrade your gear, unlock new characters, and take on bigger houses for a greater challenge. Every session is randomized, so there's always a fresh mess waiting for you. Perfect for unwinding, zoning out, or just enjoying something calm and satisfying. No pressure. Just pressure washing.